Endelig nytt forum + podcast med BEM

PhilipmedF

Active member
30/8/23
65
28
18
Det var på tide med nytt forum. Endelig! Får prøve meg med en ny tråd her.

Hørte nettopp Sunnmørsball med Mellis og ble ikke akkurat imponert over svarene. Mye unnskyldninger og fokus på alt bra som skal skje fremover. Lite selvkritikk, men han skal ha for at han stilte opp. Hva synes andre her?
 

madMan

New member
1/9/23
10
6
3
Hurra for nytt forum! Hvem nå enn dere er, takk for at dette opprettes etter den grove uretten som ble begått mot supporterne for snart fem år siden når klubben tok ned Speaker’s Corner under beskyldninger om både rasisme og trakassering.

Bravo!
 

PhilipmedF

Active member
30/8/23
65
28
18
Hurra for nytt forum! Hvem nå enn dere er, takk for at dette opprettes etter den grove uretten som ble begått mot supporterne for snart fem år siden når klubben tok ned Speaker’s Corner under beskyldninger om både rasisme og trakassering.

Bravo!
Enig, @madMan! Håper dette blomstrer nå og at folk kjenner sin besøkelsestid! Gleder meg til ryktespredning fra ankomsthallen på Vigra igjen! Kudos til forumskaperne!
 

Matzerath

Member
3/9/23
40
30
18
Godt å få et nytt AaFK-forum på plass, så bra jobba av de som står bak!
Tror ikke jeg kommer til å orke å se Melland-intervjuet...det er en prosess jeg velger å stå over!
 

madMan

New member
1/9/23
10
6
3
Melland-intervjuet avslørte Melland som en som har vinglet i mange år frem til han ved ansettelsen av nåværende hovedtrener kom på at klubben burde ha en tydelig sportslig retning. På spm om han vurderer sin egen stilling svarer han klart «nei». Veldig trist episode å lytte gjennom.
 
  • Liker
Reaksjoner: PhilipmedF og Levi