Kamptråd hødd - Aalesunds FK, 24.04.24

Matzerath

Member
3/9/23
40
30
18
Det blir antageligvis ikke helt som Lyn mot VIF i morra:

Hittil er det solgt i overkant av 700 billetter iflg Sumpen, men ikke så mange på bortefeltet.

"Supportergruppene til AaFK, Stormen og Aalesund Support, sier at de har satt opp buss til lokaloppgjøret.

– Vi håper på full buss på 53 stykker, men det er litt usikkert hvor mange det blir ennå. I tillegg er det nok mange som kjører egne biler, siden kamptidspunktet er litt dumt. Mange er ferdige på jobb rundt klokka 16 og rekker ikke å være med på bussen, sier Stormens styreleder Svein Liid.

Han mener rivaliseringen ikke er særlig stor, i alle fall ikke fra AaFKs side.

– Rivalisering vet jeg ikke om jeg vil kalle det, men det er så klart en viktig kamp for oss å vinne. Vi er avhengige av det sesongmessig, mener han."

Fra Sumpen Pluss:
 

MSI

Active member
30/8/23
50
38
18
Tenkte det samme før kampen.

Måtte le når SMP meldte cupbombe, det her var langt fra bombe. Realiteten er at vi er i det sjiktet med så mange ute.

Nå er det 100% på serie og få en skadefri tropp. Kan ikke si jeg gleder meg til lørdagen.. og ingen optimal inngang med ekstraomganger i går. I tillegg har Raufoss en hviledag ekstra uten ekstraomganger i beina.



Like greit å ryke ut av cupen med denne tynne stallen? Eg er framleis deprimert etter Egersund kampen
 
  • Liker
Reaksjoner: MrJensen

MrJensen

Active member
17/9/23
68
19
8
Blir skummelt det altså, gratis motivasjon for Raufoss gjengen å ville slå sin gamle sjef som har tatt eit steg "opp". Så spørs det om Johnsen sin kjennskap til Raufoss utliknar dette eller ei.
 

PhilipmedF

Active member
30/8/23
65
28
18
Jeeeses, det var tungt å melde noe nå. Likegyldigheten kommer smygende. Vibhar ikke stall til cup og serie, så like greit å minimere skaden.
 
  • Liker
Reaksjoner: MrJensen