Kamptråd Mjøndalen - Aalesunds FK 05.05.24

MrJensen

Active member
17/9/23
68
19
8
Las gårsdagens smp artikkel, der såg eg 6-7 skada spelarar eg ville hatt i ei startoppstilling. Mjøndalen pissa på Vålerenga sist runde. Umulig å seie korleis spelarane reagerar på kaoset i klubben no, hadde kanskje trengt eit par kapteinstypar til i denne situasjonen, greier Grytebust å piske heile gjengen til å gi alt? Det ser det ikkje ut som CJ får til.

Ein overraskande god flyt og fine prestasjonar i starten av sesongen, totalt snudd på haudet allerede. Skadar og eit raudt kort sjølvsagt del i dette, mykje meir bekymringsverdig at CJ verkar å ha miste garderoben.

Eg er livredd før eit møte med Mjøndalen i Obos, er dette den nye kvardagen til ein Aalesunds supporter?

Eg kan legge til at neste 3poenger kjem til å smake ekstra godt oppi alt dette satans rotet, men om dei kjem i dag er eg høgst usikker på.
 

PhilipmedF

Active member
30/8/23
65
28
18
Absolutt null forventninger til denne kampen. Innstilt på at enhver kamp blir gjeldende for å overleve OBOS.
 

Matzerath

Member
3/9/23
40
30
18
Liten grunn til å tro det skal snu mot Mjøndalen borte. Imponerende av de å slå VIF med hockeysifre, men VIF har jo (i likhet med oss) tradisjon for å bli pissa på iblant. Ja, vi mangler ledertyper i laget, og evnen til å komme tilbake etter 0-1. Med tap her så er vi et bunnlag, enda en mental utfordring for et ungt mannskap som er altfor vant til å tape kamper og trenger stang-inn.

9 mann ute med skade til denne kampen også er begrederlige greier.