Deadline Day - AaFK

Nørvebana

Administrator
Betjeningen
30/8/23
6
1
3
Følg Sunnmørsposten's Deadline Day her:
Deadline day

INN:

Oscar Solnørdal (tilbake fra Kongsvinger etter lån)

Håkon Butli Hammer (Raufoss)

Erik Ansok Frøysa (Raufoss)

Martin Ramsland (Sandnes Ulf)

Tobias Klysner (lån fra Randers, Danmark ut sesongen)

UT:

Alexander Stølås (tilbake til Sandnes Ulf etter lån)

Alexander Munksgaard (tilbake til AGF Fodbold, Danmark etter lån)

Ole Martin Kolskogen (lån til Åsane ut sesongen)

Mamadou Diaw (lån til Sandnes Ulf ut sesongen)

Kristoffer Barmen (Åsane)
 
Sist redigert:

einherjer83

New member
31/8/23
4
3
3
AaFK var linka til Ruben Alte. Så setter han seg i bilen i retning Gjemselund. Plutselig ombestemmer han seg, da da er det RBK han vil til. Nå meldes det at RBK ikke signerer han likevel. 🍿
 
  • Liker
Reaksjoner: PhilipmedF

Jugend1914

Administrator
Betjeningen
29/8/23
9
7
3
Deadline Day - April 2024:

Tidligere i dag skrev Sunnmørsposten at AaFK i går la inn et bud på Raufoss-spiller Nicolai Fremstad. Nå bekrefter daglig leder og sportssjef Fredrik Greve Monsen i Raufoss, at de har mottatt bud fra AaFK.
– Aalesund har vist interesse og kommet med en konkret henvendelse. Selv om det er kort tid igjen er det veldig mye som er uavklart i saken, sier Monsen til Oppland Arbeiderblad.
 

Jugend1914

Administrator
Betjeningen
29/8/23
9
7
3
AaFK la i forrige uke inn bud på Hødd-spiller Alfred Scriven. Status er at både Bryne og AaFK er på den ballen, men at det ikke er avgjort enda hvordan det ender.
 

Jugend1914

Administrator
Betjeningen
29/8/23
9
7
3
I går kveld skrev Sunnmørsposten og iTromsø at AaFK hadde lagt inn bud på Tromsø-spilleren Markus Johnsgård. Det skal ha vært et bud på rundt to millioner kroner, men med et forbehold om at Markus Karlsbakk ble solgt.
I dag har Johnsgård uttalt seg til iTromsø om budet fra AaFK.
– Jeg fikk høre at de hadde lagt inn bud, og takket nei. Så da tenkte jeg okei. Fordi det hadde ikke vært aktuelt uansett om de hadde takket ja heller.
På spørsmål om hvorfor han ville takket nei, svarte han slik:
– Jeg har akkurat signert her i TIL, og prøve her for å bidra. Jeg hadde tilbud fra Aalesund i høst også, og da valgte jeg å gå hit. Jeg ser ingen grunn til å endre på dette før jeg har spilt en eneste kamp i TIL.
 

PhilipmedF

Active member
30/8/23
65
28
18
AaFK la i forrige uke inn bud på Hødd-spiller Alfred Scriven. Status er at både Bryne og AaFK er på den ballen, men at det ikke er avgjort enda hvordan det ender.
Håper virkelig vi får inn denne. Hødd leiren virker ikke positive til at han skal gå hit, så da må det være noe kvalitet her.
 
  • Liker
Reaksjoner: Matzerath

PhilipmedF

Active member
30/8/23
65
28
18
Endelig litt action på deadline day! Håper printeren har blekk på CLS i år da
 
  • Liker
Reaksjoner: MSI

PhilipmedF

Active member
30/8/23
65
28
18
Håper virkelig vi får inn denne. Hødd leiren virker ikke positive til at han skal gå hit, så da må det være noe kvalitet her.
Fakk! Der kom smp med beskjed om at Scriven har valgt å gå til en konkurrent... blir vel Bryne da..
 

MSI

Active member
30/8/23
50
38
18
Ifølge VGs opplysninger skal Haugesund ha vært interesserte i å hente Parfait Bizoza fra danske Lyngby.
 

Matzerath

Member
3/9/23
40
30
18
Stenerud på Sumpen for litt siden:

"Siste nytt fra sportssjef Melland litt under to timer til fristen går ut: Det er stille hos oss. Vi selger ingen og går med den troppen vi har."

💤
 
  • Liker
Reaksjoner: MSI og PhilipmedF

MSI

Active member
30/8/23
50
38
18
Håper Haagensen har lært!
– Gunnar har innrømmet at enkelte ting han sa i det intervjuet var litt flåsete sagt. Gunnar er en fantastisk person og en viktig ressurs for klubben. Det han sa er for så vidt riktig, for jeg kjører aldri noe sololøp når det gjelder kjøp og salg av spillere. I hverdagen jobber sport og administrasjon tett og vi involverer styreleder når vi har behov for det, så i praksis fungerer samarbeidet bra, sier Melland.