Feedback

Matzerath

Member
3/9/23
40
30
18
Kudos for opprettelse av nytt AaFK-forum!

Litt feedback etter å ha vært med et halvt års tid:

Jeg tror det hadde vært en ide å forenkla kategoriene som eksisterer per nå (sportshjørnet/på sidelinja) og forsåvidt kanskje de større kategoriene også (AafK/Fortuna/Tribunekultur etc). Det blir ganske uoversiktlig med så mange kategorier, særlig distinksjonen sportshjørnet/på sidelinja synes jeg er unødvendig.

Gamle Speakers Corner hadde jo strengt tatt bare en forside/kategori, der alt havna, og dette tror jeg personlig fungerer bedre, særlig når det ikke er så mye aktivitet på forumet. Om man får med mange medlemmer, og ønsker om egne seksjoner oppstår, da er det jo mulig å lage nye. Men, fullt mulig å beholde en del også, selvsagt, dette er mine meninger.

Apropos aktivitet på forumet så bør nok forumet promoteres adskillig mer på sosiale medier, som Facebook, Twitter/X etc. Om det skal holde koken i framtida trenger vi jo flere enn den håndfullen som har vært mest aktive hittil. Her går det jo også an å lage (hold dere fast) flyere eller lignende, og få de ut på f.eks stadionpuben, og/eller stadion under kamper.

Personlig synes jeg jo forum er en mye bedre arena å diskutere fotball enn Facebook og andre sosiale medier, hvor tema kommer og går, og de lengre trådene omtrent aldri består.

"Heia Aalsuuunn!.....jobbe, jobbe, jobbe no da!"
 

Matzerath

Member
3/9/23
40
30
18
PS! En annen ting er jo søkeord-optimalisering.

Dersom noen søker på AaFK og forum så bør de få opp dette forumet. Om ikke Speakers Corner er en egen tagg allerede, så burde den kanskje være det? Når jeg googler AaFK + forum, eller speakers corner + Aalesund, så får jeg ikke opp dette forumet i det hele tatt, mens Speakers Corner på Facebook kommer øverst...om ingen finner forumet, er det ikke rart at det ikke blir flere her heller.
 

MSI

Active member
30/8/23
50
38
18
Enig med Matz!

Kudos for opprettelse av forumet. Et stort savn.

Håper det kanskje blir aktivitet her nå som det er sesongstart. Jeg personlig logget av alt etter sesongavslutningen, skuffa som f…, men nå er jeg klar for ny sesong!

Søkeord-optimalisering er et must også. Så må vi som har registrert oss prøve å få flere over hit, Facebook klare jeg ikke.