Kamptråd Aalesunds FK - Lyn 15.04.24

MrJensen

Active member
17/9/23
68
19
8
Aalesunds ser gode ut, overraskande fin flyt i starten av sesongen. Frøya er eit tap, han har vore god. Håpar Haram tek vare på sjansen.

Lyn har ikkje imponert, håpar den vaklande sesongstarten fortsett for dei.

Når er spissane forventa tilbake?

Kan det bli eit brukbart oppmøte på CLS ein vanleg mandag kl 19.00?
Saknar oppdateringar på solgte billettar, men talet er vell for lavt til at det er god PR?
 

MrJensen

Active member
17/9/23
68
19
8
Aalesunds ligg per no 0 poeng unna direkte opprykk. Eg planlegg å følge med på dette i alle kamptrådar gjennom sesongen.
 
  • Liker
Reaksjoner: MSI

MSI

Active member
30/8/23
50
38
18
Ja, meget overraskende basert på oppkjøringa. Tror noe er på gang, så får vi krysse fingrene for at Haram benytter muligheten.

Savner generelt flere nyheter på aafk.no, hvordan er det med 2. laget og resten av laga?

Kamp på en mandag kl. 19 er nok ikke det mest optimale, men håper supportene kjenner sin besøkelsestid.


Aalesunds ser gode ut, overraskande fin flyt i starten av sesongen. Frøya er eit tap, han har vore god. Håpar Haram tek vare på sjansen.

Lyn har ikkje imponert, håpar den vaklande sesongstarten fortsett for dei.

Når er spissane forventa tilbake?

Kan det bli eit brukbart oppmøte på CLS ein vanleg mandag kl 19.00?
Saknar oppdateringar på solgte billettar, men talet er vell for lavt til at det er god PR?
 
  • Liker
Reaksjoner: MrJensen

PhilipmedF

Active member
30/8/23
65
28
18
Rett ned på jorda igjen. 1 mann mer fra 35. min, men føler vi gjorde STORE feil og det var ikke overtallet som var avgjørende i de enkeltsituasjonene hvor målene kom. Håper vi lærer noe...
 
  • Liker
Reaksjoner: MSI

MSI

Active member
30/8/23
50
38
18
Var litt det her jeg frykta, en helt OK start, så rett ned på jorda igjen.

I dag møtte gutta rett og slett ikke på jobb, hvordan inngangen var til kampen må CJ svare på, men det var ikke riktig måte.

- Jeg tror vi møter et bedre lag i øyeblikket enn det Start var, da dette er et samkjørt lag som har spilt sammen en stund. De er godt strukturerte både offensivt og defensivt og har en del gode ballspillere. Jeg tror nok vi må opp et hakk fra sist, konstaterer Johnsen.

Når treneren er usikker, så kan spillerne fort bli usikker. CJ håper jeg er tydelig over for spillergruppa, og gir klare meldinger.

Men så må vi også huske vi mangler en del spillere også, så vi skal ikke svartmale det helt.

Og hva med skadelista? Enda en spiller ut med skade, hvor mange har vi ute nå? Kan klubben komme med en oppdatering?

Det er litt vanskelig å si med Moctar og Solskjær, men de er nok alt fra 10 dager til litt over to uker unna å være med i en tropp.

Dette ble meldt før Lyn-kampen.
 

PhilipmedF

Active member
30/8/23
65
28
18
Var litt det her jeg frykta, en helt OK start, så rett ned på jorda igjen.

I dag møtte gutta rett og slett ikke på jobb, hvordan inngangen var til kampen må CJ svare på, men det var ikke riktig måte.



Når treneren er usikker, så kan spillerne fort bli usikker. CJ håper jeg er tydelig over for spillergruppa, og gir klare meldinger.

Men så må vi også huske vi mangler en del spillere også, så vi skal ikke svartmale det helt.

Og hva med skadelista? Enda en spiller ut med skade, hvor mange har vi ute nå? Kan klubben komme med en oppdatering?



Dette ble meldt før Lyn-kampen.
Ja benken var ikke mye å skryte av. Håper Moctar og Solskjær er 100% når de kommer tilbake. Vi trenger mer på topp!
 
  • Liker
Reaksjoner: MrJensen