Kamptråd Aalesunds FK - Sarpsborg 08, søndag 22.10.23

MrJensen

Active member
17/9/23
68
19
8
Med seier her er Aalesunds oppe i 18p, då er det kanskje ikkje store luka opp til kvalikkplassen (om andre resultat går vår vei). Meir sannsynlig å slå sarp heime en Tromsø borte vell?

Håpar Atanga og Fällman kan starte og er i form, det vert avgjerande å ha trygge stopparar og kreativitet framover i denne kampen. Eg blir svimmel berre av å tenke på Diop som stoppar.

Ser heller Atanga frå start en ramsløken, Kristensen kan ta feil valg kampen igjennom på topp like gjerne som frå kanten..
 

Matzerath

Member
3/9/23
40
30
18
Får håpe AaFK følger opp TIL-kampen og tar 3 poeng her. Dersom AaFK vinner og Stabæk taper så har vi heng på de i innspurten.

Blir også spennende å se hvor mange som kommer på kamp.
 
  • Liker
Reaksjoner: MrJensen

MrJensen

Active member
17/9/23
68
19
8
Hadde ikkje regna med 3 poeng her, også positivt overraska over prestasjonen! Kristensen og Segberg er friske, med enda bedre valg og presisjon kan dei bidra mykje! Synes framleis Atanga bør få fleire minutt, Diop kan godt få ein heil omgang framfor sluttminutta (ramslauken manglar litt mtp avslutningar/siste tredjedel sjøl om han er eit godt oppspelspunkt og jobbar som faen).

Haugesund vant, Stabæk tok 1 p.

6 poeng opp til både kvalikk og trygg plass.

6 poeng mot Haugesund og Sandefjord no so kan vi finrekne før dei siste 3 rundane!

Eg trur framleis det skal godt gjerast å halde seg, men for kvar overraskande 3poengar får eg litt meir håp..

Veldig bittert at bob bradley kom tilbake til Stabæk, utan han hadde dei og (kanskje) Sandefjord hamna bak oss..