Kamptråd IK Start - AaFK 06.04.24

MSI

Active member
30/8/23
50
38
18
Ny kamp og nye muligheter!

Neste motstander er IK Start som gikk på et bortetap mot Bryne i første serierunde. Skal vi snakke om opprykk så er det et lag vi må slå.

Hva kan vi forvente oss?
 

MrJensen

Active member
17/9/23
68
19
8
Isolert sett nøgd med 1 poeng i første runde mot opprykksrival Stabæk, spesielt når enga også berre tek 1 poeng.

Kva som ventar oss frå Start er for mitt perspektiv heilt bingo, største kaosklubben i Noreg..
Eit lag Aalesunds skal slå, eg både trur og håpar på det same.

Forhåpentligvis smittat ikkje Karadas sin arbeidsmoral over på spelarane hans heilt endå.

Venstrevingen gjorde det godt på høgreback, men vi kan ikkje ha Maksimov på benken lenge om han er frisk. Då trur eg LASK begynner å lure på kva som er poenget med denne avtalen.

Eg har ikkje djuptgåande kjennskap til start sin spelestil, er det typar i Aalesunds som passar betre i ein bortekamp mot Start vs. heime mot Stabæk?

Gryta, Hopland, Frøysa, Kolve, Atanga og Hammer bør være bankers
 
  • Liker
Reaksjoner: PhilipmedF

PhilipmedF

Active member
30/8/23
65
28
18
Det meldes om et Start som var offensive , men som ble straffet. Ineffektive er vel også å tyde ut fra statistikken.

1000012394.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: MrJensen og MSI

PhilipmedF

Active member
30/8/23
65
28
18
Deilig seier. Helt enormt deilig å se Kolve bli bedre og bedre! 3 poeng som ikke nødvendigvis var forventa, men som kanskje bekrefter at vi har en stamme som begynner å sette seg, selv "uten" spissene. Kjør!
 
  • Liker
Reaksjoner: Matzerath og MrJensen

MrJensen

Active member
17/9/23
68
19
8
Nydelig driv på Kolve! Skapar ubalanse i motstanderlaget når han glir gjennom ledd med silkemjuke touch!
Kjekt å sjå at Karlsbakk er påskrudd sjølv etter alt rotet i media.
Grytebust er ein vinnarskalle, trur holdninane hans smittar over på dei yngre som ser opp til han, uvurderlig.
 
  • Liker
Reaksjoner: PhilipmedF