OBOS 2024

MrJensen

Active member
17/9/23
68
19
8
Diskusjonstråd Obos 2024.

Vinn vi Obos?
Klarar vi opprykk på første forsøk?
Kva for lag kjem Aalesunds til å slite mot?
Korleis vert økonomien utan tv pengane frå eliteserien?
 

Matzerath

Member
3/9/23
40
30
18
Må si jeg begynner å håpe VIF rykker ned. VIF og Lyn i OBOS 2024?

Sånn spillet og økonomien ser ut om dagen har jeg ikke helt troa på direkte opprykk, mange gode lag i OBOS. Om Hødd klorer seg fast så kommer vi sikkert til å slite mot de, uansett hvor de eller vi er på tabellen, det er jo tradisjon fra gammelt av.

Ellers har vel omtrent halve OBOS-ligaen ambisjoner om opprykk, som Sogndal, Start, KBK (om ikke de rykker opp nå), Sandnes Ulf etc. Mjøndalen vil sikkert opp igen og, KIL har vært høyt oppe noen sesonger nå. Blir spanande å se hvordan kvaliken og slutten på eliteserien blir.
 
  • Liker
Reaksjoner: MrJensen

MrJensen

Active member
17/9/23
68
19
8
Ja, hødd må berre rykke ned. Poengtap og skadar er to nøkkelord eg relaterar til å møte hødd. Eg vil gjerne ha med Sandefjord ned, trur dei vert svakare neste år en enga og Stabæk med bradley
 

MrJensen

Active member
17/9/23
68
19
8
Satan i helvete der klarte elendige jævla enga å rykke ned... Blir mykje verre som konkurent om opprykk en KBK hadde blitt.
 

PhilipmedF

Active member
30/8/23
65
28
18
Blir kanonbra å bo i hovedstaden mtp neste års terminliste! Gledes stort. Apropos, når pleier lista å bli sluppet?
 

MrJensen

Active member
17/9/23
68
19
8
Då var det klart at Bob Bradley fortsetter i Stabæk.. Stabæk og Vålerengen soleklare favorittar til direkte opprykk no..
 

MSI

Active member
30/8/23
50
38
18
Hvordan er oppkjøringen til de vi skal kjempe mot ved evt opprykk?
 

Matzerath

Member
3/9/23
40
30
18
Savner mer info om treningskamper for norske lag i media, gitt, ikke lett å finne. :(

VIF har gjort det bra i oppkjøringen, de slo TIL 3-1 for litt siden. Levanger klarte 1-1 mot Kristiansund nå nettopp, Egersund slo Start 7-1 for noen uker siden. så her er det bare å feste sikkerhetsbeltene...

Tipper Lyn kommer til å havne på øvre halvdel av tabellen. Mtp spill og resultater i forsesongen så ser det ikke akkurat ut som om vi havner der. Får håpe ting løsner, og det fort.