Spelarstallen 2024

einherjer83

New member
31/8/23
4
3
3
Jeg er ikke noen "forumtype", men er ikke så mange andre steder å få svar på det en lurer på.

Registrer en ny ansettelse her, men mitt spørsmål. Er ikke Sindre Eid akademileder? Får han ny stilling? Ser ikke noe på klubbens platformer ang dette. Siste en finner er at Eid skulle tilbake til akademijobben når de hadde kontroll mtp assistent. 🤔🤷🏻

 
  • Liker
Reaksjoner: PhilipmedF

PhilipmedF

Active member
30/8/23
65
28
18
Jeg er ikke noen "forumtype", men er ikke så mange andre steder å få svar på det en lurer på.

Registrer en ny ansettelse her, men mitt spørsmål. Er ikke Sindre Eid akademileder? Får han ny stilling? Ser ikke noe på klubbens platformer ang dette. Siste en finner er at Eid skulle tilbake til akademijobben når de hadde kontroll mtp assistent. 🤔🤷🏻

Fra smp 2.januar:

Nå er det klart at 49-åringen forlater den jobben, og går over i en ny rolle som toppspillerutvikler. Oppgaven hans der blir å optimalisere utviklingen til de yngste spillerne i A-stallen, samt de fremste spillerne i klubbens akademi.


Altså toppspillerutvikler, og da ikke akademileder.
 
  • Liker
Reaksjoner: MSI

MSI

Active member
30/8/23
50
38
18
Det er så mye nye ansikt i klubben, så hadde vært fint om klubben kom med en nettsak.
Rett og slett dele et organisasjonskart.
 

Matzerath

Member
3/9/23
40
30
18
Aarønes Holte scora igjen mot Hødd, denne gang for AaFK2 vs Hødd2. Da er han oppe i 3 mål på 2 kamper mot Hødd-røkla.
 

GaliatJr

Member
30/8/23
23
9
3
Hørte et rykte om at LASK Linz har brutt samarbeidsavtalen. Kan noen bekrefte/avkrefte?
 

GaliatJr

Member
30/8/23
23
9
3
Hva som trigger entusiasme hos hver enkelt er vel forskjellig? Norsk spiller som kommer gratis og som har vist noe målteft - ja, det gir meg litt entusiasme faktisk. Navnet er jo uten tvil noe som gir oppmerksomhet mot både klubb og spiller, og det syns jeg også er positivt. Så svaret er at du tok feil om meg. Skal hente opp denne tråden senere i sesongen, så får vi se hvor vi står. Både på entusiasme og spådommer.
23 kamper uti sesongen nå. Henter du denne opp igjen snart?