Da er vel nedrykket i boks, varen levert, etc, neste sesong blir det OBOS for alle penga.
Skuffende kamp av AaFK. Pinlig å bli spilt så lave i en 6-poengskamp på hjemmebane, og en varsla tragedie å slippe inn mål rett før pause. Til tross for dårlig banespill så blei det jo likevel noen feite sjanser som burde vært satt. Hadde Karlsbakk vært i form tipper jeg han hadde satt inn 2-0 rett før.
Ellers så M.Diop rimelig kamprusten ut, det hadde kanskje vært bedre å starta med (hold dere fast) Moses på topp??? Og Diop#2 som midtstopper er en vågal affære...
Etter å ha sett reprisen av annuleringa om igjen en del ganger ser det ut som om dommeren annulerte corner-scoringa pga at han mente Hammer knuffa/sperra en Stabæk spiller rett foran keeper. Har sett værre det ikke har blitt blåst på, men [sensurert] sånn har det blitt, gitt.
Jesper Mathisen om avgjørelsen:
"– Hvis han mener at det er en straffbar forseelse, skal det bli hektisk på det han har igjen av hjørnespark denne sesongen. Jeg ser ingen frispark der, og forklaringen hans hjelper meg heller ikke til å finne en god grunn for avgjørelsen hans, sier Mathisen."
Aalesund-spillerne protesterte stort på dommeravgjørelse. TV 2s ekspert er ikke imponert over forklaringen.
www.tv2.no
Dommeren mener han blåste av riktig grunn da han så dette.
www.tv2.no