Kamptråd Aalesunds FK - Stabæk, laurdag 23.09.23

PhilipmedF

Active member
30/8/23
65
28
18
Her vert der faktisk 3 poeng.
Her må det løsne. Helt ufattelig om vi ikke skal få en seier snart. Med Moctar tilbake så har vi vel et reelt alternativ til spissplassen. Dansken og Moctar? Kan umulig bli verre enn det vi har forsøkt tidligere...
 

madMan

New member
1/9/23
10
6
3
Har Stabæk fått Bradley tilbake som trener allerede? Isåfall får de en boost. Maks dårlig timing. Men jeg er ambivalent til hele klubben. Håper ting går så på tverke at nåværende ledelse må gå, men samtidig klarer jeg ikke å gjøre annet enn å heie på spillerne.
 

MrJensen

Active member
17/9/23
68
19
8
Bradley er på plass ja, men får håpe det berre går sånn Bob-Bob med Stabæk også i dag.
Atanga må starte!
Hopland er friskmeldt, Fällman dessverre ute. Eit betre midtforsvar en sist kamp hvertfall, får hjerneslag berre eg tenkjer på Diop som stoppar..
 

madMan

New member
1/9/23
10
6
3
Dårligste laget vi kan stille, og dårligste laget vi har hatt siden 90-tallet.
 

madMan

New member
1/9/23
10
6
3
Pri1 etter at Melland og daglig leder (aner ikke hva han heter en gang, han er så anonym) har fått fyken er jo å si sayonara til Diopene. Maken til mangel på talent har jeg ikke sett før.
 

Matzerath

Member
3/9/23
40
30
18
Da er vel nedrykket i boks, varen levert, etc, neste sesong blir det OBOS for alle penga.

Skuffende kamp av AaFK. Pinlig å bli spilt så lave i en 6-poengskamp på hjemmebane, og en varsla tragedie å slippe inn mål rett før pause. Til tross for dårlig banespill så blei det jo likevel noen feite sjanser som burde vært satt. Hadde Karlsbakk vært i form tipper jeg han hadde satt inn 2-0 rett før.

Ellers så M.Diop rimelig kamprusten ut, det hadde kanskje vært bedre å starta med (hold dere fast) Moses på topp??? Og Diop#2 som midtstopper er en vågal affære...

Etter å ha sett reprisen av annuleringa om igjen en del ganger ser det ut som om dommeren annulerte corner-scoringa pga at han mente Hammer knuffa/sperra en Stabæk spiller rett foran keeper. Har sett værre det ikke har blitt blåst på, men [sensurert] sånn har det blitt, gitt.

Jesper Mathisen om avgjørelsen:
"– Hvis han mener at det er en straffbar forseelse, skal det bli hektisk på det han har igjen av hjørnespark denne sesongen. Jeg ser ingen frispark der, og forklaringen hans hjelper meg heller ikke til å finne en god grunn for avgjørelsen hans, sier Mathisen."


 
Sist redigert:
  • Liker
Reaksjoner: MrJensen

MrJensen

Active member
17/9/23
68
19
8
Eg klarer faen ikkje å forstå at den skåringa skal annullerast. Vore mykje piss fra den elendige dommaren der i heile år. No er det god natt, god jul og takk for oss eliteserien. Faen ikkje sikker på om den klubben her rykke opp igjen på mange år, Melland må vekk, før sesongen er over!!
 

MrJensen

Active member
17/9/23
68
19
8
Er det forresten riktig at dersom den satans idioten av en dommar hadde venta 0,5 sekund med å blåse, så kunne VAR grepe inn? Men dei kan ikkje gripe inn sidan dommar blåste før ballen var i mål?
 

Matzerath

Member
3/9/23
40
30
18
Ja, det er riktig tror jeg. Dommeren sa han blåste i det han så situasjonen, men best utsikt til de to hadde han jo før corneren ble tatt.
Ut i fra tv-bildene er det vanskelig å se om ballen er inne eller ikke før han blåser, lyden høres ikke før det ser ut som om ballen er inne.

Som Segberg sier; hva skal man med VAR når det ikke brukes?

Samme i kampen mot Viking, at det blei straffe der, - i en situasjon som begynner utenfor 16-meteren og skulle gitt oss frispark, det irriterer meg fortsatt.
 

madMan

New member
1/9/23
10
6
3
Glem den dommeravgjørelsen. Det er sånt som skjer innimellom. Det å ha en sportslig leder som rævkjører oss i snart 7 år det er derimot en skandale.